2011. december 10., szombat

hát az én kutyáim most éppen nem hajlandóak a tápot megenni magában:))) bezzeg miután ráhajítottam egy olajos halat, úgy eszik, mint aki egy hete nem evett:)))
Egész jól használják a pelust szabadon vannak a gyerekszobában, élvezik nagyon. Tegnap vettem egy flakon bolhairtót, bár megmondom őszintén a kicsikben nem találtam egyet sem, de tuti , ami tuti..........
Nem vagyok hajlandó 8 ezer forintot adni a Frontline-ért, szerintem rablás... Viszont találtam egy uj terméket Virbac, ugyan az a hatóanyag, és "csak" 5300,- a 250 ml.
ő az:


azonnal megöli a kutyán lévő bolhát, jól bedunsztoltam őket, amig megszáradtak nem engedtem hogy egymáshoz menjenek, utána bolhafésüvel átfésültem mind kettőt, Tuffiba nem volt, Jancsikába találtam három döglött dögött. A helyüket kicseréltem, remélem ennyi volt.
Ha elfogadtok tippet, és már lehet -megkérdeztem- az Adventix spot-on, magasan a legjobb.
Tehát, ha valaki bolhát talál, lefujni, hogy a rajta lévők elpusztuljanak, aztán becseppenteni Adventix-el. Bár lehet hogy a csepp ráér tavaszig, ezt mindenki eldönti.
Ma tanítgattam őket, már ügyesen tudnak ülni, elég ha feltartom az ujjam :)))
Amugy nagyon sok a bunyó, visitás.:) Remélem mindenki jól van, képeket,képeket,képeket:)))

2 megjegyzés:

  1. Dolfi nekünk sem eszi meg a tápot,de ha valamit belekeverünk akkor neki is megy.Tegnap joghurtot és tejfölt is kapott és imádja,nincs tőle semmi baja, ja szereti a lekvároskenyeret is.:))))
    Nagyon rossz és pár napja nem a pelusára pisil hanem össze vissza és nem tudjuk mi ennek az oka.Meg van dicsérve és adunk neki jutalomfalatokat is ha ügyesen a helyére megy pisilni.Ma pl.reggel az ágyába kakilt nemtudjuk az okát miért.Rendszeresen cserélve van a pelusa tehát az sem lehet hogy piszkos pisis.Valaki esetleg ötlet mit lehet ezzel kezdeni? Köszi puszi

    VálaszTörlés
  2. hát ez lehet a baj, ne cseréld olyan sürün a pelust, nem érzi rajta a pisi szagát. én ugy szoktam, hogy a pelust hagyom a helyén, körülötte többször felmosok, erős szagú fertőtlenítővel. ők automatice oda mennek ahol szag van. Hogy az ágyba miért??? nem tudom, ezt Manci is csinálta néha kiskorában, szerencsére csak egyszer kétszer. Kitartás:)))
    tejföllel, joghurttal csak óvatosan!!!!

    VálaszTörlés