2011. december 3., szombat

Lola tegnap este, Dolfi ma reggel gazdihoz ment. Már csak hárman vagyunk, olyan fura, kicsit szomorkás vagyok. Ugy döntöttünk, hogy amig Jancsika és Minurka itt van , addig nem szüntetjük meg a helyüket. Ott biztonságban vannak, sokat hozzuk ki őket a nappaliba az ágyra, a földre nem teszem még le őket. Majd ha Tuffi egyedül lesz:)
Lola gazdi hívott, hogy bolhát talált a kutyliban, meglepődtem, azt hittem -talán éppen a minap irtam, hogy most megúsztuk-. Alaposan megnéztem az összes kutyát, nincs bolha, lehet Lola begyűjtötte minden:) Ilyen előfordul, ha valaki talál, akkor Neostomosanan lemosni, a Frontline spray-t már lehet rájuk fújni, viszont arany árban adják. Mindenki eldönti, hogy szükséges-e.
kaptam ma egy képet Dumbiról, láthatólag nagyon rosszul érzi magát:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése